Melwin Jones Fellowship 3

Publisert av Vidar Sørensen den 27.10.20. Oppdatert 02.11.20.

På julemøtet i desember 2017 fikk Sigbjørn Skei overrakt plaketten som viser at han er blitt tildelt Melvin Jones Fellowship Award. Dette er klubbens tredje tildeling denne høyeste utmerkelsen innenfor Lions Clubs

Sigbjørn Skei ble på julemøtet bedt av president Arnold Øberg om å komme frem. Her ble han høytidelig og til stor overraskelse og glede overrakt plaketten som viser vår heder av et medlem med mangeårig innsats for klubben. Dette er klubbens tredje tildeling av denne utmerkelsen.

Sigbjørn har vært med i klubben fra 1990. Gjennom alle år har han bidratt i møter, verv, aktiviteter og dugnader. Klubbens julelotteri og møteutlodninger har nytt godt av Sigbjørns håndlagede kniver og andre trehåndverk produkter i en årrekke pluss gjennomføring av lotteriene. Tulipanaksjonene hadde en fast utkjører. Klubbens sanddugnader har hatt en trofast deltaker og eminent sekke-bunter. I flere år styrte Sigbjørn vervet som klubbmester. Sist men ikke minst har han bestyrt kasserervervet i hele 8 år fra og med 2009-10 frem til og med 2016-17 med full kontroll og kløkt rundt alt som hadde å gjøre med klubbens økonomi. Her kom hans kompetanse fra bank-virksomhet godt med. Alltid har Sigbjørn bidratt med gode grundige kommentarer, godt humør og ikke minst en svært god ryddighet i alt han har holdt tak i.

Klubben gratulerer.